Dobrý den,fakturu som dostala dnes.dakujem velmi pekne za vsetko.Vasa firma si zasluzi velku pochvalu.Budem vam robit reklamu.Este raz dakujem.S pozdravom Bobálová Lýdia.
Maximálna spokojnosť s výrobkom aj s vykonaním prác, výborná komunikácia pri objednávaní aj pri zhotovení. A po rokoch sme potrebovali premiestnenie obrovskej markízy na nový objekt a opäť musím potvrdiť neskutočnú ochotu a kvalitné vykonanie práce. Firmu bez obáv môžem komukoľvek odporúčať.
Nemáme záujem ututlať veci a ani vyzdvihovať iba naše úspechy, skôr sa poučiť a poradiť. Preto je potrebné po montáži vypĺňať odovzdávací a preberací protokol, kde sa zaznamenajú všetky prípadné nedostatky, ktoré vzniknú pri montáži. A aj keď u \"tisíc zákazníkov\" sa to zdá zbytočné aj po šiestich rokoch si viete overiť pravdivosť svojho tvrdenia. Preberací protokol je vždy súčasťou ukončenia našej práce. Takže táto recenzia je lož. Aj to že nemáme negatívne recenzie na stránke vyložené je lož.
Pán Zagyi, na základe Vašej reakcie Vám musím povedať, že SLOVO ROBÍ CHLAPA. Klamete v priamom prenose. Píšete, že som Vám neuhradil faktúru.Zálohovú faktúru som Vám zaplatil pred montážou, čo je 50 % objednávky, inak by ste neprišli. Zákazníci, ktorým ste dodávali službu o tom vedia, poprípade si to každý vie zistiť, keď Vám zavolá bude si chcieť overiť informácie. Skúste si prosím ešte raz prečítať, čo píšete a trochu nad tým porozmýšlať. Akýkoľvek tovar, službu má každý z nás reklamovať a to z toho dôvodu, že nie všetky aspekty vie zákazník v momente preberania tovaru, služby odkontrolovať. Nepozeral som sa Vašim pracovníkom na prsty, pretože som Vám dôveroval. Myslíte, že si zákazník dva krát úmyselne poškodí tovar akým sú látkové žalúzie? Upozornil som Vás na nedostatok po pár hodinách, nie dňoch. Vyjadrujete sa k veciam ku ktorým niečo viete povedať, ale k podstate sa nevyjadrujete. Po prvé nepopierate tel. komunikáciu a dohodu po dodaní služby/tovaru, nepopierate, že ste mi neposlali výzvy na zaplatenie, pretože ste túto dohodu akceptovali a navrhli a tiež nepopierate Vašu nekorektnú tel. komunikáciu spred pár dní a Váš nekorektný postoj. Pokiaľ máte všetky dokumenty, tak Vám dávam súhlas na zverejnenie aspoň jednej zaslanej v zákonnej lehote Výzvy na zaplatenie nedoplatku s mojim podpisom preberania. Máte pekné recenzie na internetovej stránke, ale žiadnu negatívnu. Tie si tam nepridávate?. Myslíte, že tomu ľudia veria. K dodaniu tovaru som oslovil iných dodávateľov, ktorí si zákazníka vážia a s radosťou nám dodajú tovar. Dovidenia.
Dobrý deň dovoľte mi vyjadriť spokojnosť v mene svojom aj detí z našej materskej školy s prácou skupiny p.štefana Kaháryho aj s kvalitou a rýchlosťou dodania.Pekný deň riad.mš hulíková
Dobrý deň pani Zagyiova. Ďakujem veľmi pekne. Markíza vyzerá krásne a zatiaľ sme veľmi spokojní. Manžel si pochvaľoval aj montážnikov.
e.mail 2.5.2019 pani L.T. Bratislava
Poďakovanie za podporu benefičného podujatia RUKY SPOJA RUKY pre mentálne postihnutých Dobrý deň prajeme, pani Zuzana Zagyiová, veľmi pekne Vám ďakujeme za podporu benefičného kultúrneho podujatia s názvom ,Ruky spoja ruky, ktoré sme usporiadali aj vďaka Vašej pomoci ôsmym rokom v stredu 24. apríla 2019 v Národnom rehabilitačnom centre v Kováčovej pre pohybovo zdravotne postihnutých zo zariadení v Kováčovej a pre mentálne a zdravotne postihnuté deti a dospelých. Podujatia sa zúčastnili aj deti s mentálnym postihnutím z ústavov a z domovov sociálnych služieb. Na podujatí pre deti vystúpili: Peter Cmorik s kapelou, Modus Memory a Marián Greksa, Funny Fellows a moderátorka Janka Hospodárová z televízie Markíza. Deti sa priučili novým zručnostiam na tvorivých dielňach, ako: enkaustika – maľovanie horúcim voskom, ozdobovanie sádrových odliatkov a maľovanie na tvár. Potešili ste mnoho hendikepovaných detí. Posielame Vám v prílohe emailu fotografie z podujatia.
Máme aj nemilú recenziu, čo nás neteší.... Poučenie a prosba pre všetkých !!!
PRE VZÁJOMNÚ SPOKOJNOSŤ JE POTREBNÁ OBOJSTRANNÁ SPOLUPRÁCA, DOVERA A SPRÍSTUPNENIE MIESTA MONTÁŽE.
Zial musim skonstatovat, ze s takymto neprijemnym „proklientskym“ servisom, s akym som sa stretla v tejto firme, som sa uz dlhe roky nestretla.. Markizy.sk som oslovila s tym, ze by som potrebovala vymenit latky v dvoch 3m markizach a poprosila ich o CP. Tuto mi ich zamestnanec vypracoval s tym, ze vsetky vstupne info odo mna mal (rozmery latky ake potrebujem atd.). Nasledne ku mne prisli zameriavaci, ktori samozrejme nezamerali ine rozmery ako som poskytla ja, ale cenova ponuka sa zrazu lisila takmer o 200€ smerom nahor, co nemalo absolutne ziadnu logiku, takze sme zmluvu nepodpisali. Bolo mi povedane, ze sa mi ozve pan co mi poslal CP a dohodnem sa s nim.. Namiesto neho sa mi vsak ozvala pani Zuzana Zagyiova, pani majitelova, s tym, ze uplne suhlasia s nacenenim ake mi urobili zameriavaci, sposob akym so mnou komunikovala bol na sposob „akoby som s tebou husy pasla“, rozumejte skakanie do reci, nevypocutie si klienta, nulova vola najst win-win riesenie a na zaver telefonatu mi doslova treskla telefonom.. Nasledujuci den mi prisiel email ze sa p. Zagyiova rozhodla, ze firma Markizy moju zakazku jednoducho realizovat nebude – a to bez udania dovodu.. Ked sa nad tym tak zamyslim, zrejme im 500 eurova zakazka za vymenu 9m2 latky nie je dost dobra, ked si takymto sposobom dovolia odohnat zakaznika.
Nakolko tiez pracujem s ludmi, a nie kratko, viem velmi dobre ako by mala komunikacia s klientom vyzerat, a taketo pripady vyslovene neproklientskeho pristupu ma vedia velmi zamrziet..
Tolko co sa mojej skusenosti tyka.
reakcia: Markízy s.r.o.
Dobrý deň, pravdou je, že som Vám volala iba za termín opakovanej obhliadky. A povedali ste mi, že vy nemáte čas a, už teraz ste s nami zbytočne zabili hodinu času, na základe týchto skutočností a neumožnení opakovanej potrebnej obhliadky sme sa rozhodli, že zákazku nebudeme realizovať. Chcela by som Vás a všetkých zákazníkov ubezpečiť, že jednanie všetkých zamestnancov je ústretové o čom svedčia aj naše referencie. No prvým bodom, ktorý je potrebné dodržať je vzájomná spolupráca. Pani Matovčíková, mrzí ma, že nedošlo k spolupráci medzi nami, lebo každý zákazník je naša referencia. Po obhliadke Vašich markíz našim technikom, technik skonštatoval, že markízy nie sú našej výroby, sú značne opotrebované a a on nezaručuje, že pri demontáži nedôjde k ich poškodeniu. mrzelo by nás kebyže dôjde k tejto situácii, že látky sa vyrobia ( nie je to malá investícia, keďže pracujeme s drahým materiálom) a pri montáži sa zistí opotrebovanie materiálu. Preto bola potrebná opakovaná obhliadka. A čo sa týka navýšenia ceny. V prvom dopyte od Vás, Vám bola nacenená čisto bežná výmena látky. Pri obhliadke ste kolegovi prezentovali výmenu látky s tým, že markízy,demontujeme, zoberieme do firmy, urobíme údržbu, prehodíme látku,následne dovezieme a namontujeme. Toto všetko je služba navyše, ktorú Vám nacenil kolega do plusu. Podotýkam z najvyššieho poschodia, čo iba zniesť a vyniesť markízy, je nemalá práca, ktorú tiež treba oceniť. S pozdravom Zagyiová
Ďakujem za upravenú faktúru a zároveň vám posielam mailový doklad o jej zaplatení, chcem sa pekne poďakovať za vykonanú prácu a popriať vám aj celej firme pekné sviatky. Ozvem sa v novom roku s novými zákazkami. Ďakujem a prajem ešte pekný deň.
Dobrý deň p. Zagyiová, iba by som chcela poďakovať. Chlapci boli veľmi šikovný. Ak bude príležitosť, veľmi rada Vašu firmu odporučím.
Dňa 050918 mi prišiel poštou potvrdený príjmový doklad. Ďakujem. S Markízu som spokojná. Z celého srdca ďakujem za vaše skvelé služby.
Ďakujem za milé prekvapenie ( na Slovensku ): promptné a seriózne jednanie, dodržané slovo (extrémne krátka čakacia doba), dobre odvedená práca. Sú ľudia, ktorí to dokážu na Slovensku. Vy ste jediní z mála na moju radosť. Ďakujem a prajem, aby sa Vám ďalej darilo.
Dobrý deň p. Zagyi. Veľmi pekne ďakujem za profesionálne prevedenú prácu. Máte super kolegov, profesionálov. Sme veľmi spokojní. Je to krásne. Veľmi sa tešíme. Foto si chlapci spravili. Ďakujeme. Pekný deň, nech sa Vám darí.
Milý pán Zagyi, srdečne zdravím a ešte aj touto cestou by som sa Vám chcela úprimne poďakovať. Pomohli ste mi splniť jeden z mojich snov. Nielen technicky, ale aj esteticky. Ešte som nemala veľa príležitostí dať si ráno na terase raňajky, ale už viem, ako dobre sa mi pod markízou sedí. Veľmi dobrá práca.
Dobrý deň, Chcel by som sa touto cestou poďakovať za ochotný prístup Vás aj Vašich kolegov pri naceňovaní, zameraní, zmenách objednávky, ako aj pri samotnej montáž. Rád budem ďalej odporúčať Vaše služby a výrobky aj v okruhu svojich známych. S pozdravom
Dobrý deň prajem, dnes Vám naši zamestnanci namontovali vybranú markízu na balkón. Bola som maximálne spokojná s ich profesionálnym prístupom, šikovnosťou a slušným jednaním. Dnes je to už zriedkavosť stretnúť sa s takou profesionálnou firmou. Nebude mi robiť žiaden problém pochváliť Vaše služby svojim známym. Dúfam, že budem spokojná s výrobkom a že mi poslúži. S pozdravom a vďakou.